< <

<
< <

<

Hei kaikki!

Olen tänään viimeistä päivää töissä ja viimeistä päivää netissä Saksassa.
La lennän kotiin. Joudun heräämään klo 4.30, sillä junani lähtee kuudelta. Lentokone saapu kahden maissa Helsinki-Vantaalle.

Ostin eilen keksejä ja suklaata työkavereilleni ja juomme kohta kahvit ja syömme niitä. Sen jälkeen käyn viimeistä kertaa pankissa ja hoidan viimeisiä hankintoja kaupungilla.
Pe olen varannut kokonaan pakkaamiseen ja jos minulle jää aikaa, aijon käydä iltapäivällä uimassa. Jos kaikki ei mahdu mukaan, on minulla aina mahdollisuus juosta nopeasti vielä postille ja lähettää loppu tavarat perässä :)

Vaikka viimeiset päivät ovatkin tuntuneet turhalta, koska sain jo kaksi viikkoa sitten raporttini valmiiksi, tuntui koko matka oikein hyvältä kokemukselta.
Kohokohtia olivat Salzburg ja Bamberg.

Paras paikka Erlangenissa:
Steinbach Bräu Mukava ulkoterassi ja kellari paikallisessa panimossa, jossa tarjottiin aina kahta erillaista omaa kaljatuotetta. Terassilta näky katolle ja oikealle haikaran pesälle vanhan savupiipun päällä. Panimon tunnus on haikara ja tämän pesä.

Paras paikka koko matkan aikana: Salzburg - Esszimmer

Paras yöpyminen: St. Virgil hotelli Salzburgissa

Huonoin paikka Erlangenissa (koko matka): Nußdorf yöllä.

Huonoin yöpyminen: Hämähäkit huoneessa.

Paras kissa: Hyppi

Kun aloin tottumaan hiljaiseen työtahtiin alkoi töissä tuntua myös ihan mukavalta. Aikoina, jolloin minulla ei ollut paljon tekemistä sain paljon asioita luettua netissä. Monet opiskeluun liittyvät asiat sain selvitettyä.

Paras harrastus: netissä HTML:än ja CSS:än oppiminen.

Kiitos kaikille Blogini lukijoille, mutta suurin kiitos menee minun agentti numero ykköselle: omalle äidilleni, joka on kärsivällisesti:

hoitanut Jarnolle ja minulle uudet kaapit Okadulle,
ottanut opiskelupaikkani vastaan
ja hoitanut siihen kuuluvat Kela-asiat.

Kiitos äiti!

Moikka kaikki ja tulevaisuudessa voitte lukea kuulumisiani arkiblogissani:

http://talvikukkia.blogspot.com

<

<0Comments:

<

<Lähetä kommentti

<