< <

<
< <

<

Tänään ajattelin hankkia itselleni jotain osittain hyödyllistä tekemistä Internetistä. Päätin aloittaa blogin, jonka tehtävä on antaa ihmisille (ja minulle tulevaisuudessa) mahdollisuuden seurata päiviäni Erlangenissa.

Saavuin ma 27.6.05 Erlangeniin ja aloitin työni täällä ke 29.6.05. Olen kaksi kuukautta töissä Framatome ANP:llä, yhtiö, joka rakentaa Olkiluoto 3:sta. Yhtiö on Arevan ja Siemensin tytäryhtiö.

Jarno tuli tänne la 2.7.05 viettämään kesää kanssani ja lähtee Erlangenista kaksi viikkoa ennen minua.

Asumme Dechsendorfissa, joka on Erlangenin asuinalue. Bussilla ajaa keskustaan noin kymmenessä minuutissa. Talo, jossa asumme, on loma-asuntola. Nukumme huoneistossa, jossa on kolme erillistä vierashuonetta, yhteinen keittiö ja kylpyhuone.
Eilen järjestimme huoneen kokonaan uudelleen: siirsimme sohvan eri paikkaan ja vedimme sängyt yhteen. Huoneesta tuli heti paljon tilavampi. Toivottavasti vuokraisäntä ei suutu meille! Ehkäpä hän jopa ihastuu siihen, mitä olemme saaneet aikaiseksi. Tai sitten hän vain heiluttaa päätänsä ja voivottelee niitä "hulluja suomalaisia".

Töissä on ihan kivaa. Minun kolleegani ovat enemmistöltään keski-ikäisiä miehiä. Sen lisäksi osastollani työskentelee yksi nainen ja kaksi nuorta miestä.

Kirjoittelen lisää, kun ehdin!

<

<1Comments:

<
<Blogger Anzisaid...

<"Minun kolleegat ovat enemmistöltään keski-ikäisiä miehiä."

Minun kollegani ovat enimmäkseen keski-ikäisiä miehiä.

Kielipoliisi valvoo tuhansien kilometrien päässäkin.
Nobody expects the kielipoliisi. Muahhahhaa!/p>

<11:53 ap./a> < 
<

<Lähetä kommentti

<